Pobierz katalog
Moja lista produktów: 0
wstecz
2019-08-22

Bauwerk Parkett na targach Warsaw Home 2019. Tylko dobry design. 3-6 października. Strefa Interior Finish Hala B.

W październiku odbędzie się już czwarta edycja Warsaw Home.  Warsaw Home to biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Bez wątpienia to czterodniowe święto designu stało się największym tego typu wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej.
W tym roku również tam będziemy z marką Bauwerk Parkett. Zapraszamy w dniach 3-6 października. Strefa Interior Finish Hala B.

Na naszym stoisku czekamy na wszystkich, którzy tak jak my kochają design i marzą o pięknie zaaranżowanych wnętrzach. Chętnie porozmawiamy o nadchodzących trendach i nowościach, zaprezentujemy ciekawe wzornictwo parkietów układanych w jodełkę, a przedstawimy naszą ofertę podłóg drewnianych skierowaną dla osób cierpiących na alergię i astmę oraz podpowiemy na co zwrócić uwagę przy wyborze desek na ogrzewanie podłogowe.

 

Warsaw Home

O nas

Warsaw Home to biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. Bez wątpienia staliśmy się największym tego typu wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej.

Strefy

Targi zostały podzielone na 5 stref:

•             Selected Design

•             Selected Furniture

•             Deco

•             Kitchen & Dining

•             Interior Finish

Dla kogo?

Tworzymy przestrzeń biznesową łączącą projektantów, architektów, producentów, dystrybutorów oraz wszystkich tych, którzy szukają wyposażenia dla biur, hoteli, restauracji i własnych czterech kątów. Warsaw Home to unikatowe miejsce, gdzie uczestnicy prezentują nie tylko swoje produkty czy nawiązują profesjonalne relacje, ale także dzielą się swoimi przemyśleniami na temat branży.

Dlaczego warto?

Co można znaleźć?

Przestrzeń Warsaw Home zajmuje wielkopowierzchniowe hale, w których znajduje się pięć stref tematycznych: Selected Design (tylko marki segmentu premium), Selected Furniture, Kitchen & Dining, Interior Finish i Deco. Przywiązujemy dużą wagę do tego, aby na targach wystawiały się marki oryginalne, nowatorskie, słynące z jakościowych produktów. W tym roku spodziewamy się 700 wystawców z całego świata. Niewątpliwie Warsaw Home jest największym tego typu wydarzeniem w regionie.

Kogo można spotkać?

Podczas targów klienci biznesowi mają okazję spotkać licznych wiodących producentów, znakomite międzynarodowe marki, utalentowanych projektantów wnętrz i architektów. Ich produkty reprezentują szerokie spektrum: od mebli, przez dekoracje, po elementy wykończenia wnętrz – zarówno średniego segmentu, jak i klasy premium. W zeszłym roku wydarzenie przyciągnęło 623 wystawców i zajęło powierzchnię 120 000 metrów kwadratowych.

Co jeszcze się tu dzieje?

Targi wyposażenia i wykończenia wnętrz to nie tylko miejsce do nawiązywania relacji biznesowych, ale także wymiany doświadczeń, dzielenia się pomysłami i zapoznawania się z najnowszymi trendami w branży. Aby to ułatwić, już na samym początku targów zdecydowaliśmy się wprowadzić panele dyskusyjne, warsztaty i wykłady prowadzone przez producentów, projektantów, dystrybutorów itp. Można w nich uczestniczyć podczas dni biznesowych, tj. w czwartek i piątek.

Statystyki

Na trzeciej edycji Warsaw Home (4–7 października 2018) pojawiło się 623 wystawców, w tym 119 z zagranicy. Ekspozycje odwiedziło 67 325 osób z 65 krajów, z czego 22 223 to profesjonaliści (29% z zagranicy), m.in. architekci i dystrybutorzy. W 2017 roku wydarzenie odbyło się w trzech halach, w 2018 roku wystawcy zajęli już pięć, o łącznej powierzchni ponad 120 000 metrów kwadratowych.